هلاکت شرور معروف جنوب شرق کشور

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از هلاکت شرور معروف جنوب شرق کشور و عامل قتل راننده کامیون عبوری در محور بزمان - بم خبر داد.

محسن گل محمد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در یک درگیری مسلحانه مامورین پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر در شهرستان بم شرور معروف با نام (و. ش) که عامل قتل مسلحانه راننده کامیون بود را به هلاکت رساندند.

او افزود:مامورین پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر عامل قتل مسلحانه راننده کامیون رضامهابادی در مورخه۱۳ فروردین ماه سال جاری در محور بزمان به بم بوده را به هلاکت رساندند که ۳نفر متهم همراه وی دستگیر کردند و سه قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه از نامبردگان کشف و ضبط شد.

دادستان ایرانشهر ادامه داد:شرور معدوم دارای چندین فقره سابقه سرقت مسلحانه و شرارت در جنوب استان بود که در کمترین زمان ممکن و با رصد‌های اطلاعاتی انجام گرفته نامبرده به هلاکت رسید.

دادستان به همه رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کشور اطمینان خاطر داد که تمامی محور‌های جنوب استان از امن‌ترین نقاط کشور است و دستگاه قضایی به هیچ وجه اجازه جولان و شرارت را به اشرار نخواهد داد.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار