قرنطینه کامل مراکز شبانه روزی نگهداری کودکان

سرپرست معاونت اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: مراکز شبانه روزی نگهداری کودکان، به طور کامل قرنطینه هستند و ورود و خروج به شدت کنترل می‌شوند.

قرنطینه کامل مراکز شبانه روزی نگهداری کودکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا وحیدزاده، سرپرست معاونت اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان با اشاره به واریز مبالغی از سوی سازمان بهزیستی کشور برای حمایت از مراکز نگهداری کودکان، گفت: همچنین علاوه بر سازمان، خیران نیز تعامل خوبی با سازمان بهزیستی دارند و حمایت‌هایی در این زمینه داشته‌اند، این مبالغ برای رسیدگی به کودکان در زمینه‌های مختلف از جمله مسائل بهداشتی استفاده می‌شود.

او افزود: مراکز شبانه روزی نگهداری کودکان، به طور کامل قرنطینه هستند و ورود و خروج به شدت کنترل می‌شوند از طرف دیگر سایر مراکز نگهداری کودکان به دلیل شیوع ویروس کرونا و عوارض ناشی از این قضیه تعطیل است لذا تلاش بر این است که خدمات و لوازم بهداشتی لازم در مکان‌هایی که این کودکان حضور دارند، در اختیار آن‌ها قرار داده شود.

سرپرست معاونت اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان با بیان اینکه هنگام تحویل اقلام بهداشتی آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم به این کودکان داده می‌شود، اظهار کرد: در تمامی مراکز استان شاخص‌های بهداشتی رعایت می‌شود و هیچ مورد مشکوکی از وجود ویروس رؤیت نشده است.

او با بیان اینکه در مراکز نگهداری کودکان تلاش می‌شود که برنامه‌های مختلفی اجرا شود تا کودکان احساس رخوت و خستگی نکنند، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود ‏در رابطه با معلولان شدید و وابسته به بستر سازمان بهزیستی حمایت‌هایی را داشته است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار