محدودیت تردد در معابر شهری استان مرکزی؛ ۲۱ و ۲۲ فروردین

روز‌های پنجشنبه و جمعه مقررات ممنوعیت تردد خودرو‌ها در معابر شهری استان مرکزی اعمال می‌شود.

محدودیت تردد در معابر شهری استان مرکزی؛ ۲۱ و ۲۲ فروردینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استانداری مرکزی گفت: مانند روز‌های دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه تردد خودرو‌ها در معابر شهر‌های استان مرکزی در روز‌های پنج‌شنبه ۲۱ فروردین و جمعه ۲۲ فروردین ماه بجز شرایط خاص ممنوع است و در صورت مشاهده از سوی پلیس اعمال قانون می‌شوند.

آقازاده افزود: همچنین در این روز‌ها ورود خودرو‌های غیر بومی به استان ممنوع بوده و در صورت مشاهده، مالکان این خودرو‌ها هم از سوی پلیس اعمال قانون می‌شوند.

او ادامه داد: در این ۲ روز همچنین همه مراکز تفریحی و اصناف غیرضروری استان مرکزی تعطیل بوده و فقط مشاغل مرتبط با مواد غذایی از جمله مرغ فروشی‌ها، نانوایی‌ها، قصابی‌ها، سوپر مارکت‌ها و اصنافی که اقلام ضروری مردم را ارائه می‌کنند، مجوز فعالیت دارند.

استانداری مرکزی با بیان اینکه نگرانی ما از تعطیلات آخر هفته است و ما نباید اجازه دهیم شرایط خوب استان با بی مبالاتی عده‌ای به خطر بیفتد. ادامه داد: ضمن تبریک نیمه شعبان از همه مردم میخواهم روز‌های پایانی هفته را با جدیت مراقبت کنند.

‏او با شاره به اینکه استفاده از اپلیکیشن‌های خرید اینترنتی در زمان شیوع کرونا راهکار بسیار موثری برای رعایت بهداشت، و نداشتن تردد و صرفه جویی در زمان است تصریح کرد: بدون تعارف به سایر صنوف و مشاغل دولتی و خصوصی هشدار می‌دهم چنانچه پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نکنند، با قاطعیت با آنان برخورد خواهیم کرد.

طبق مصوبات پدافند زیستی استان مرکزی در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ساعات کار ادارات استان مرکزی از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه از ساعت ۸ تا ۱۳ تعیین و مقررشد کلیه مراجعه کنندگان به ادارات هم دارای ماسک و دستکش باشند

توزیع هرگونه توزیع نذورات در سطح استان و برگزاری هر گونه جشن به شکل عمومی ممنوع بوده و مشارکت خیرین برای مقابله با بحران کرونا توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری پیگیری شود.

در این جلسه تعطیلی مغازه‌های غیرضرور و برخورد با مغازه‌های متخلف، ممنوعیت تردد خودرو‌های غیر بومی، تجمع نکردن افراد در مرکز شهر، ممنوعیت حضور در پارک‌ها هم به تصویب رسید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.