مرادی در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی:

«خاوازی» سلسله مراتب مدیریتی را مرحله به مرحله طی کرده است

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: وزیر پیشنهادی کشاورزی سلسله مراتب مدیریتی را مرحله به مرحله طی کرده است و رشد او در این وزارتخانه رشد سرطانی نبوده است.

خاوازی سلسله مراتب مدیریتی را مرحله به مرحله طی کرده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی محمد مرادی، عضو کمیسیون کشاورزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۰ فروردین) مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با بیان اینکه آقای خاوازی انسانی متعهد و توانمند است، تأکید کرد: از جمله ویژگی‌های فردی و اخلاقی وی می‌توان به ولایتمداری، مومن و ارزشی بودن، مدیری توانمند و شایسته و برخوردار از سلامت نفس اشاره کرد.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دلسوزی و تعصب آقای خاوازی هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، افزود: وی به دور از حب و بغض و سوگیری شخصی و جناحی برای اعتلای کشور و بخش کشاورزی تلاش موثری داشتند.

او افزود: در بخش مهارت‌های فنی وی دارای ویژگی‌هایی همچون جامع نگری، توانایی رهبری، مسئولیت پذیری، نوآوری، عمل گرایی همراه با جدیت و سخت کوشی هستند.

مرادی با بیان اینکه در طول سالیان گذشته آقای خاوازی به عنوان مدیری نمونه شناخته شده‌اند، در توضیح سوابق مدیریتی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی افزود: روحیه کار تیمی و مشارکتی در بهره گیری از خرد جمعی و استفاده از کارشناسان بدون رویکرد جناحی از دیگر ویژگی‌های آقای خاوازی است.

اوادامه داد: آقای خاوازی سلسله مراتب مدیریتی را از کارشناسی تا معاون وزیر مرحله به مرحله طی کرده است و رشد او در وزارت جهاد کشاورزی رشد سرطانی نبوده است، آقای خاوازی ریاست موسسه تحقیقات آب و خاک را با نزدیک به ۷۰ سال سابقه را برعهده داشتند که در مدت مسئولیت وی شاهد درخشش این موسسه بودیم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی انتخاب خاوازی را مبتنی بر شایسته سالاری دانست و تأکید کرد: آقای خاوازی به عنوان بنیان‌گذار نظام نوین ترویج شناخته شده هستند که امیدواریم با رأی حداکثری نمایندگان مجلس و حضور وی در وزارت جهاد کشاورزی شاهد ارتقای فنی، اجرایی و منابع انسانی در این وزارتخانه باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار