کمبود گوشت مرغ در خراسان جنوبی وجود ندارد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: هیچگونه مشکلی در تهیه و توزیع گوشت مرغ در استان وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، جویبان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از کاهش قیمت ۲۵ درصدی گوشت مرغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: اقدامات حمایتی مرغداران توسط سازمان جهاد کشاورزی در دست اقدام است.

او افزود: در ارتباط با تهیه و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و دستکش تقریبا در حال حاضر مشکلی در تهیه وجود ندارد و مردم می‌توانند به جز داروخانه‌ها از شرکت‌های پخش دارای مجوز از سازمان صمت نیازمندی‌های خود را تامین کنند.

جویبان با بییان اینکه از ابتدای اسفند ۹۸ در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کننده هزار و ۱۰۸ تن شکر در استان تامین شده است تصریح کرد: از این آمار ۷۰۰ تن به صوت فله و ۲۰۰ تن در قالب بسته‌بندی در شهرستان‌ها توزیع شده و از ۲۰۸ تن سهمیه مرکز استان ۵۵ تن در دست اقدام است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از توزیع هزار و ۲۱۰ تن برنج در این مدت خبر داد و اظهار کرد: از این آمار ۹۶۰ تن برنج پاکستانی و بقیه هندی بوده است.

او ادامه داد: در همین مدت ۸۰ تن گوشت منجمد گوساله در سطح استان توزیع شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز اقدام به تامین هزار و ۱۵۰ تن میوه از نوع سیب و پرتقال در سطح استان شد که با توزیع میوه‌های فصل بهار در بازار میوه از امروز توزیع متوقف خواهد شد.

جویبان افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اقدامات برای تامین کالا‌های مورد نیاز در دست بررسی است و هیچگونه کمبودی در تامین این اقلام نخواهیم داشت.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.