درخواست رویس از سانچو برای ماندن در دورتموند

کاپیتان زنبور‌ها از هم تیمی جوان خود درخواست کرد تا ۲ سال آینده در دورتموند بماند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مارکو رویس کاپیتان تیم فوتبال بورسیا دورتموند از جییدون سانچو درخواست کرده به جای این که در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال بازگشت به لیگ برتر باشد، به حضورش در این تیم ادامه دهد.

مهاجم جوان دورتموند در رقابت‌های فصل جاری فرم بسیار خوبی داشته و در تمام رقابت‌های این فصل ۱۴ بار گلزنی کرده و ۱۵ پاس گل داده است. عملکرد خوب سانچو باعث شده تا باشگاه‌های بزرگ انگلیسی مانند لیورپول، چلسی و منچستر یونایتد خواهان به خدمت گرفتن او باشند.

رویس معتقد است سانچو در این مقطع نباید به دنبال دستمزد بیشتر باشد و باید با ماندن در دورتموند به پیشرفتش ادامه دهد. رویس در این خصوص در گفت‌وگو با نشریه آلمانی بیلد، اظهار داشت: جیدون بازیکن برجسته‌ای است و مطمئنا بسیاری از باشگاه‌ها می‌خواهند که چنین بازیکنی در تیمشان داشته باشند. این یک حقیقت است.


بیشتر بخوانید: هیتسفلد: خوشحالم که دیگر مربی نیستم/ برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگران ایده خوبی است


کاپیتان دورتموند با تاکید بر این که ستاره انگلیسی باید به حضورش در وستفالن ادامه دهد، گفت: من به جیدون پیشنهاد می‌کنم حداقل تا ۲ سال دیگر در دورتمودند بماند، زیرا به اعتقاد من در حال حاضر هیچ تیمی برای او بهتر از دورتموند نیست. پس از ۲ سال او می‌تواند قدم بزرگ‌تری بردارد و به عنوان بازیکنی کامل‌تر با پیشرفتی بیشتر به تیم دیگری برود.  

او در ادامه عنوان کرد: سانچو در تیم جدیدش جایگاهش را پیدا کند که چنین کاری برای یک بازیکن ۲۰ ساله آسان نیست.

سانچو کارش را در آکادمی منچستر سیتی آغاز کرد، اما نتوانست در این تیم فرصت بازی پیدا کند. عملکرد خوب او در دورتموند باعث شده تا منچستر یونایتد با ارائه پیشنهادی نجومی خواهان به خدمت گرفتن این مهاجم جوان شود. البته هنوز مشخص نیست با شرایط کنونی چه زمانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی باز خواهد شد، اما باشگاه آلمانی خودش را برای پیشنهاد‌های سانچو آماده می‌کند و بعید است که آن‌ها بخواهند سانچو را با مبلغی زیر ۱۰۰ میلیون پوند به تیم دیگری بدهند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار