قدردانی امام جمعه نکا از خدمات شبانه روزی پلیس

امام جمعه نکا گفت: خدمات شبانه روزی پلیس در سطح جامعه قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام محمد صادق محمدی لایینی امام جمعه نکا در دیدار معاون هماهنگ کننده انتظامی مازندران با وی با اشاره به حضور گسترده پلیس در برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، گفت: نیروی انتظامی با حضور خود در بین مردم و در متن جامعه نقش موثری در زندگی آحاد جامعه دارد.

او افزود: مردم ما به این نیروی مجاهد و حافظ حریم نظم و امنیت به عنوان یک نیروی مکتبی، مقتدر و ولایتمدار نگاه کرده و به آن افتخار می‌کنند.

حجت الاسلام محمدی از زحمات شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی که همیشه و در همه حال قدردانی کرد و گفت: پلیس در ایام تعطیل که همه در حال استراحت هستند، خالصانه و شبانه روز مشغول انجام وظیفه و خدمات رسانی به مردم شریف هستند که این خدمت آنان شایسته قدردانی است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران نیز در این نشست ضمن تشریح برنامه‌های انجام شده در نوروز ۹۹، افزود: در سالی که پشت سر گذاشتیم با حوادث تلخ و شیرین زیادی مواجه بودیم و هم اکنون نیز ویروس کرونا عموم جامعه را گرفتار خود ساخته که به لطف خدای متعال و با همت و تلاش مسئولان و همکاری مردم این ویروس را شکست خواهیم داد.

سرهنگ علی دستور گفت: ائمه جمعه در افزایش همکاری مردم با پلیس بسیار موثر هستند و می‌توانند در افزایش سرمایه‌های اجتماعی پلیس نیز نقش بسزایی داشته باشند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.