افزایش ۵ برابری جریمه ورود به محدوده زوج و فرد از اردیبهشت

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: مبلغ جریمه ورود به محدوده زوج و فرد از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری در کل کشور از ۲۰ هزار تومان به صد هزار تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هادی کریمی مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: مبلغ جریمه ورود به محدوده زوج و فرد از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری در کل کشور از ۲۰ هزار تومان به صد هزار تومان افزایش می‌یابد.همچنین با توجه به رعایت بیش از پیش شهروندان آمار تخلفات زوج و فرد از تخلف روزانه ۱۰ هزار خودرو به نصف کاهش یافته است که این خبر خوبی است.

او افزود:  طرح زوج و فرد در تمامی معابر شهری اصفهان به منظور سهولت تردد کارمندان ادارات و شرکت‌ها صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۳ و عصر‌ها ۱۵ الی ۲۴ می‌باشد.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان کلیه رانندگان محترم ناوگان تاکسی شامل تاکسی‌های پلاک ت "زرد"، تاکسی‌های بیسیم و تاکسی‌های اینترنتی ملزم به اجرای موارد ذیل می‌باشند: حداکثر تعداد مسافر در کلیه سفر‌های درون و برون شهری بیش از ۳ نفر ممنوع می‌باشد؛ رانندگان تاکسی مجاز هستند جهت پیشگیری از کرونا تنها دو مسافر را در صندلی عقب سوار کنند و کرایه تاکسی برای مسافران مشابه قبل در نظر گرفته شده و تغییری نکرده است.

هادی کریمی بیان کرد:  از زمان شروع سرویس دهی از مبدا تا مقصد شیشه‌ها درحد تهویه هوای مطبوع داخل خودرو باز و از بستن شیشه‌ها اکیدا خودداری  و  ترجیحا راننده و مسافر از ماسک استفاده و نکات بهداشتی طبق پروتکل ابلاغ شده ناوگان تاکسی شهر اصفهان اجرا گردد.

او گفت: امید است با کمک موثر کلیه رسانه‌ها و استقبال مناسب رانندگان و شهروندان این مهم به صورت موثر در شهر به جهت سلامت هر چه بیشتر عموم مردم پیاده سازی و فرهنگ سازی آن استمرار یابد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.