امکان تردد دانشجویان دکترای دانشگاه شهرکرد با گواهی سلامت

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: تردد دانشجویان دکترای دانشگاه شهرکرد با گواهی سلامت امکان‌پذیر است.

امکان تردد دانشجویان دکترای دانشگاه شهرکرد با گواهی سلامتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد از آغاز به کار فعالیت دانشجویان مقطع دکترا از اول اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد و گفت: کلاس‌های تئوری این مقطع به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

او اظهار داشت: دانشجویانی که برای انجام فعالیت‌های پژوهشی مربوط به پایان‌نامه و دروس آزمایشگاهی نیاز به حضور در دانشگاه دارند، با ارائه گواهی سلامت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند در دانشگاه تردد کنند.

کریمی افزود: برخی اساتید نیز فعالیت مجازی خود را در ایام عید آغاز کردند و همچنان تداوم دارد.

او از ساخت بیش از ۹۰ هزار دقیقه محتوا و بارگزاری بر روی سایت دانشگاه خبر داد و اضافه کرد: اعضای هیئت علمی مشارکت خوبی دارند، اما ممکن است دانشجویانی دسترسی مناسبی به اینترنت نداشته باشند.

کریمی با بیان راه‌اندازی کانال برای استفاده دانشجویان و اساتید ادامه داد: تیم فناوری دانشگاه برای بالا بردن کیفیت کلاس‌های مجازی در حال تلاش هستند.

او، برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها و امتحانات پایان ترم را منوط به دستور شورای ملی کرونا بیان کرد و گفت: تاریخی برای ورود به دانشگاه دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اعلام نشده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار