فرماندار قم مطرح کرد؛

ثبت نام در سامانه سلامت شرط بازگشایی صنوف کم خطر

حیدری گفت: شرط بازگشايی صنوف کم خطر و مجاز ثبت نام در سامانه سلامت و اخذ مجوز است.

ثبت نام در سامانه سلامت شرط بازگشایی صنوف کم خطربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، مرتضی حیدری فرماندار قم در ستاد بسیج ملی مبارزه با کرونای شهرستان قم با اشاره به آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از امروز گفت: در این طرح تنها صنوف کم خطر و مجاز به شرط ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir واخذ مجوز می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

او تصریح کرد: فعالیت صنوف پرخطر مانند اماکن ورزشی، تالار‌ها و رستوران‌ها و حمل و نقل عمومی تا پایان فروردین همچنان تعطیل است.

رئیس ستاد بسیج ملی مبارزه با کرونای شهرستان قم از ثبت نام یک میلیون و ۱۲۴ هزار نفر در سامانه غربالگری (سیب) هم خبر داد همچنین از ادامه ضدعفونی شهر به صورت نقطه‌ای سخن گفت.

کریمی نایب رئیس اتاق اصناف قم تصریح کرد: از فعالیت صنوفی که در سامانه سلامت ثبت نام نکرده باشند جلوگیری خواهد شد.

او با بیان اینکه ثبت نام در سامانه سلامت در زمان بسیار کوتاهی قابل انجام است از همه صنوف خواست پس از ثبت نام فعالیت خود را آغاز کنند.در صورت هر گونه مشکلی اصناف می‌توانند بااتحادیه‌های خود تماس بگیرند.

دکتر نیک پور معاون فنی مرکز بهداشت قم هم از نظارت جدی بازرسان این مرکز بر فعالیت صنوف خبر داد و گفت: مرکز بهداشت استان در غربالگری مردم قم در زمینه کووید ۱۹ رتبه دوم کشور را به دست آورده است.

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا رضوانپور
۱۹:۰۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
جهت بازگشایی مغازه
آخرین اخبار