شجاعی طباطبایی خبرداد

رقابت۴۲۰۰ کاریکاتور در مسابقه بین المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم»

دبیر جشنواره «ما کرونا را شکست می‌دهیم» گفت: هنرمندان کاریکاتوریست ۸۸ کشور با ۴۲۰۰ اثر در مسابقه بین المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» شرکت کردند.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود شجاعی طباطبایی دبیر جشنواره «ما کرونا را شکست می‌دهیم»گفت: پس از ۴۰ روز بعد از اعلام فراخوان مسابقه بین المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» هنرمندان کاریکاتوریست ۸۸ کشور در این مسابقه شرکت کردند. از میان آثار رسیده ۲۱۸۸ اثر در مدت ۲۸ روز در سایت ایران کاریکاتور به نمایش درآمد که در این بازه زمانی یک میلیون و سیصد و چهل هزار نفر از این آثار دیدن کردند. این آثار علاوه بر سایت ایران کاریکاتور در صفحه مجازی موسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر نیز نمایش داده شد.

طبق آمار اعلام شده بیشترین آمارهنرمندان شرکت کننده از کشور‌های مختلف در این مسابقه به این شرح است: ایران با ۴۳۶هنرمند، ترکیه ۸۲، چین ۷۲ ، هند  ۷۵ ، اندونزی با ۷۰ ، برزیل با ۴۸، روسیه با ۳۰، صربستان با ۲۶ و اوکراین با ۲۵ هنرمند.

گفتنی است اسامی شرکت کنندگان کشور‌های مختلف در سایت ایران کاریکاتور درج شده است.

مسابقه بین المللی «ما کرونا را شکست می‌دهیم» به همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری نهاد‌های مختلفی مانند اداره کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری بنیاد فرهنگی روایت فتح اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس،معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ... برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدیس
۱۶:۴۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
عالی بود
آخرین اخبار