معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

اصناف کم خطر پس از نام‌نویسی و تعهد بهداشتی اقدام به فعالیت کنند

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اصناف کم خطر در این استان در صورت تمایل می‌توانند پس از نام‌نویسی و اخذ تعهد بهداشتی مقابله با کرونا شروع بکار کنند.

علی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: اصناف غیر پرخطر می‌توانند برای شروع بکار با ورود به سامانه https://salamat.gov.ir به منظور دریافت دستورالعمل سلامت محیط کار شاغلان، مشتریان و تایید تعهدنامه به صورت الکترونیکی برای التزام به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا نام‌نویسی کنند.

او گفت: اصناف پس از تایید التزام به رعایت اصول بهداشتی مقابله با کرونا و اخذ کد بهداشتی از طریق سامانه https://salamat.gov.ir و نصب در واحد صنفی می‌تواند شروع به فعالیت کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: تمامی دستورالعمل‌های سلامت مشاغل و اصناف برای مقابله با کرونا در سامانه http://markazsalamat.behdasht.gov.ir در دسترس عموم است و مردم می‌توانند با مراجعه به این سامانه از دستورالعمل‌هایی که اصناف ملزم به رعایت آن هستند آگاهی یابند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار