تمجید رحمتی از کادر پزشکی

دروازه‌بان تیم فوتبال شهر خودرو خراسان در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، کادر پزشکی را بزرگترین قهرمانان مردم توصیف کرد.

تمجید رحمتی از کادر پزشکی؛ کادر پزشکی بزرگترین قهرمانان ما هستندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  ۲ روز قبل بود که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد، سیدمهدی رحتمی دروازه بان شهرخودروی مشهد و سنگربان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به پویش AFC برای مبارزه با کرونا تحت عنوان «زنجیره را بشکن» پیوسته است.

این سایت امروز بخش‌هایی از صحبت‌های رحمتی را درباره مبارزه با کرونا منتشر کرد.

رحمتی که با مهار ضربات پنالتی در مقابل السیلیه قطر در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا امسال باعث شد تیم ایرانی خود را در مرحله گروهی این رقابت ها  ببیند، گفت: "شدت شیوع کرونا را نمی‌توان ناچیز دانست و یا دست کم گرفت. ما به عنوان بازیکن باید از صدای (نفوذ) خود استفاده کنیم تا بر ضرورت تغییر رفتار‌ها به نفع کل جامعه جهانی تاکید کنیم.

او گفت: "میلیون‌ها نفر شب و روز مشغول کار هستند، کارکنان بخش خدمات ضروری و کارکنان پزشکی خود را در معرض خطر بزرگی قرار می‌دهند تا ما بتوانیم به راحتی زندگی کنیم. من می‌خواهم شخصا از آن‌ها بخاطر شجاعتشان تشکر کنم و از همه می‌خواهم که به توصیه‌های آن‌ها عمل کنند.

"بزرگترین قهرمانان و ذخایر ما کادر پزشکی ما هستند و بزرگترین قدرت ما ایستادن در کنار هم به همراه آن‌ها است تا زنجیره را بشکنیم. "


بیشتر بخوانید: 

تعطیلی لیگ اسکاتلند تمدید شد/ مسابقات تا اواخر خردادماه برگزار نمی‌شود

 اقدام خیرخواهانه کریستیانو رونالدو برای مبتلایان به کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.