کاوه رضایی بهترین بازیکن فصل شارلوا شد

شبکه رادیو تلویزیونی بلژیک ستاره ایرانی تیم شارلوا را به عنوان بهترین بازیکن فصل جاری لیگ دسته برتر این کشور انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای تحریریه ورزشی شبکه رادیو تلویزیونی rtbf بلژیک، کاوه رضایی مهاجم گلزن تیم فوتبال شارلوا را به عنوان بهترین بازیکن فصل جاری این تیم انتخاب کردند.

در حالیکه لیگ فوتبال بلژیک موسوم به ژوپلیر لیگ پس از بازی‌های هفته ۲۹ و در فاصله تنها یک هفته تا پایان فصل جاری به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شد، کارشناسان شبکه رادیو و تلویزیونی rtbf بلژیک با بررسی ۱۶ تیم‌های حاضر در این مسابقات بهترین و بدترین بازیکنان هر تیم را انتخاب می‌کنند.

براساس نظرات انفرادی هر یک از ۱۱ عضو تیم تحریریه ورزشی این شبکه، کاوه رضایی به همراه موریوکا مدافع ژاپنی شارلوا به طور مشترک عنوان بهترین بازیکن شارلوا را به دست آوردند.

کاوه رضایی بهترین بازیکن شارلوا انتخاب شد

سایت این شبکه بلژیکی نوشت: شارلوا غافلگیری عالی این فصل است. این سوال همراه با شک و تردید که شارلوا چگونه می‌تواند دوران پس از «مازو» را مدیریت کند خیلی سریع جواب خود را پیدا کرد.

اسپورتینگ شارلوا این فصل زیر نظر کریم الحسینی که توانایی‌های خودش را اثبات کرد، پیشرفت دائمی را نشان داد. ما هرگز نمی‌دانیم که این تیم در پلی آف‌ها چگونه عمل می‌کرد، اما او در بازی‌های آماده‌سازی‌ها برابر استاندارد لیژ و خنت بهترین نحو عمل کرد، اولی را ۲-۰ شکست داد و دومی را نیز ۴-۱.

رای دهنگان نتوانستند بین ۲ بازیکن برتر فصل شارلوا یکی را انتخاب کنند.

در یک طرف کاوه رضایی بود که پس از تجربه ناموفق در کلوب بروژ و خیلی زود شم گلزنی خود را دوباره پیدا کرد، ۱۲ گل زد و ۴ پاس گل داد.

در طرف دیگر ریوتا موریوکا قرار داشت که در پست جدید خود یعنی مدافع میانی بی نقص بود.

گفتنی است،شارلوا به لطف درخشش رضایی موفق شد در رتبه سوم لیگ بلژیک قرار بگیرد و راهی پلی آف شود.


بیشتر بخوانید:

  بلژیکی‌ها خواستار بازگشت لژیونر فوتبال ایران هستند

عملکرد ملی پوشان لژیونر فوتبال ایران در سال ۹۸


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار