جمع آوری ۱۱ هزار کانکس اسکان موقت زلزله‌زدگان

شهردار سرپل‌ذهاب گفت : ۱۱ هزار کانکس اسکان موقت زلزله‌زدگان از سطح بوستان‌ها، معابر و محلات مختلف این شهر در راستای بهسازی فضای سبز شهری جمع‌آوری شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صابر حیدری شهردار سرپل‌ذهاب گفت : با تکمیل و ساخت و تعمیر واحد‌های تخریبی و احداثی زلزله زدگان پس از زلزله آبان، شهرداری باجدیت تمام نسبت به تخلیه پارک‌ها و معابر شهری که در واقع از مطالبه‌های به حق شهروندان برای استفاده از فضا‌های عمومی و بازگشت به زندگی عادی بود، اهتمام ویژه‌ای داشته است.

او با قدردانی از همکاری مجموعه فرمانداری و دیگر ادارات متولی و مشارکت نیروی انتظامی در رابطه با جمع آوری کانکس‌های اسکان موقت، گفت : شهرداری بعد از جمع آوری کانکس‌ها بلافاصله نسبت به احیا و بازسازی بوستان‌ها و معابر شهری اقدام کرد که می‌توان به احیای بوستان‌های زیتون، جنگلی، حاشیه شهر، مسکن مهر و فضای سبز بلوار‌های سطح شهر و اجرای موزاییک فرش پیاده روها، جدول گذاری و آسفالت معابر شهری و همچنین راه اندازی شهربازی نام برد.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب گفت: باوجود اتمام بازسازی بسیاری از واحدها، کانکس‌هایی در سرپل ذهاب به مکانی برای حضور افراد مجرد و یا معتادان تبدیل شده بود که جمع آوری کانکس‌ها در دستور کار قرار گرفت.

حسن پیرکرمی افزود: همچنین در روز‌های اخیر دست فروشانی که اقدام به عرضه سبزی‌های بهاری می‌کردند برای مقابله با بیماری ویروسی کرونا به محدوده قره بلاغ انتقال یافتند.

او افزود: با توجه به خطر شیوع بیماری کرونا و تجمع مردم برای خرید گیاهان بهاری در پل انقلاب سرپل ذهاب براساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان تمام دست فروشان عرضه کننده گیاهان بهاری در داخل شهر جمع آوری و به خارج از شهر انتقال یافتند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.