آغاز فعالیت پویش هنر احسان در بروجرد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: پویش هنر احسان با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه توسط اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: پویش هنر احسان با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه توسط اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان آغاز شد.

فرزاد درخشان افزود: در راستای عمل به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه اصحاب فرهنگ و هنر و خبرنگاران شهرستان بروجرد پویشی با عنوان هنر احسان را آغاز کرده اند.

او اظهار داشت: اصحاب فرهنگ و هنر و خبرنگاران شهرستان بروجرد با جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی به یاری نیازمندانی که در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا دچار ضرر و زیان شده اند می‌شتابند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: از خیرین شهرستان بروجرد دعوت می‌شود که با پیوستن به این پویش اصحاب و فرهنگ و هنر و خبرنگاران را در یاری رساندن به نیازمندان همراهی کنند.

درخشان افزود: اصحاب فرهنگ و هنر و خبرنگاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر ونقدی خود را به دفتر امور هنری و سینمایی اداره ارشاد اسلامی بروجرد تحویل دهند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.