ذخیره سازی اقلام اساسی برای توزیع در ماه رمضان

اقلام اساسی مردم توسط ستاد تنظیم بازار استان در سطح گسترده در استان توزیع خواهد شد.

ذخیره سازی اقلام اساسی برای توزیع در ماه رمضانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اعلام شد بدلیل شیوع ویروس کرونا خبری از برگزاری نمایشگاه‌های ضیافت در استان نیست. اما توزیع اقلام اساسی ستاد تنظیم بازار به قوت خود باقی است. 

استاندار زنجان و رئیس کارگروه ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر اینکه همه اقلام ضروری و مایحتاج خانوار‌ها باید سریع‌تر از سال‌های قبل تامین شود گفت: همه اقلامی که در انبار‌های استان ذخیره شده است متعلق به مردم استان است.

حقیقی با تاکید بر گستردگی شبکه‌های توزیع این اقلام در سطح استان برای جلوگیری از تجمع وازدحام گفت:هنر مدیران استان باید تامین مایحتاج عمومی مردم باشد و برای نظارت بر توزیع اقلام هم از ظرفیت پویش‌های مردمی استفاده شود.

فغفوری رئیس سازمان صمت استان و دبیر کارگروه تنظیم بازار نیز گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، برنج هندی ۱۱۲۱، شکر، گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد، روغن و خرما از اقلامی است که توزیع خواهد شد.

استاندار زنجان با انتقاد از نحوه توزیع میوه شب عید ستاد تنظیم بازار در استان هم گفت:استفاده از تجربیات سال‌های قبل و رفع ایرادات آن می تواند موجب رفاه بیشتر مردم و تامین اقلام اساسی آن‌ها باشد.

در این روز‌ها که همه پای کارند برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس سعی کنیم خریدهایمان بیشتر به صورت غیرحضوری باشد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.