تهیه ماسک‌های بهداشتی در کارگاه هنگ مرزی سرخس

فرمانده هنگ مرزی سرخس گفت: جمعی از همسران کارکنان مرزبانی به صورت داوطلبانه در جهت پیشگیری ویروس کرونا، ماسک تولید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حمزه قاسمی فرمانده هنگ مرزی سرخس گفت:    ماسک‌های بهداشتی توسط پشتیبانی قرارگاه هنگ مرزی سرخس با همکاری جمعی از همسران کارکنان مرزبانی به صورت داوطلبانه در جهت پیشگیری ویروس کرونا تولید می شود.

او افزود: به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با برنامه ریزی پشتیبانی قرارگاه این یگان و تهیه اقلام و لوازم لازم، با همکاری همسران مرزبانان به صورت داوطلبانه اقدام به تولید ماسک‌های بهداشتی در این هنگ نمودند.

فرمانده هنگ مرزی سرخس اظهار کرد: با توجه به دستورات سلسله مراتب فرماندهی به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در طرح اولیه دستور، اقدام به تولید و دوخت ۱۱۰۰ عدد ماسک توسط خانواده کارکنان و توزیع آن بین مرزبانان این فرماندهی صورت گرفت.

قاسمی بیان کرد: در پویش بزرگ طوفان همدلی، همسران خیاط و داوطلب کارکنان هنگ مرزی سرخس، پس از اخذ مهارت‌های لازم در جهت رعایت نکات بهداشتی، روزانه با تهیه پارچه و لوازم مورد نیاز مشغول به تولید ۲۵۰ عدد ماسک هستند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.