اخبار حوادث امروز بیست و هفتم فروردین ماه ۹۹؛

از دستگیری یک سارق حرفه‌ای تا دستگیری عاملان تیر اندازی در آبادان

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست وهفتم فروردین سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (بیست وهفتم فروردین ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق منازل در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در منطقه جمشید آباد آبادان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کلانتری محل قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۸ با کار اطلاعاتی یک سارق را شناسایی طی هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء آن ۵ دستگاه باند صوتی، ۲ دستگاه پمپ آب و مقداری لوازم آشپزخانه کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان یادآورشد: در تحقیقات بعمل آمده، سارق به ۴ فقره سرقت اعتراف کرد که پس از تماس با مالباختگان و شناسایی اموال خود ضمن ابراز خوشنودی، پیرامون دستگیری سارق از پلیس تشکر کردند.

سرهنگ تقی زاده با بیان اینکه سارق به حکم دادسرا روانه زندان شد، ازشهروندان خواست ضمن استحکام ایمنی راه‌های ورودی به منازل؛ هرگونه موارد مشکوک را از طریق پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف و ضبط بیش از ۲۲ هزار عدد قرص تاریخ مصرف گذشته

سرهنگ احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: بسیجیان حوزه سیدالشهدا (ع)، حین اجرای گشت شبانه رضویون که به منظور ایجاد امنیت اجرایی می‌شود، تعداد ۲۲ هزار و ۳۳۴ عدد قرص تاریخ مصرف گذشته شامل نفیدمپین، ریفامپین، ال دی و قرص‌های روان گردان را که فروشندگان موادمخدر قصد عرضه غیر قانونی آن‌ها را داشتند، کشف و ضبط کردند.

او افزود: قرص‌های کشف شده به منظور معدوم سازی به معاونت غذا و داروی دانشکده علوم و پزشکی آبادان تحویل شد.

کشف و ضبط سلاح شکاری دست ساز

فرمانده سپاه آبادان همچنین گفت:طی اجرای گشت شبانه رضویون بسیج، بسیجیان حوزه سیدالشهدا یک قبضه سلاح گرم دست ساز از فردی با هویت معلوم که از شهرستان‌های مجاور، وارد شهر کرده بودند را کشف و ضبط نموده و به جهت سیر مراحل قانونی و قضایی تحویل کلانتری محل دادند.

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی ادامه داد: بسیجیان حوزه شهدای ذوالفقاری حین اجرای ماموریت گشت رضویون، دو سارق سابقه دار که یکی از آن‌ها مدت‌ها تحت پیگیرد قانونی و قضایی بود را دستگیر و طی بازرسی اولیه از آنان ۱۱ گرم مواد مخدر (شیشه) ۳ سلاح سرد، و ۳ دستگاه تلفن همراه کشف و ضبط و طی صورتجلسه به کلانتری محل تحویل دادند.

کشف ۳ هزار لیتر الکل قاچاق در خرمشهر

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۳ هزار لیتر الکل طبی قاچاق توسط پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا و در راستای مبارزه با احتکار و قاچاق مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر باکار اطلاعاتی ازتردد یک دستگاه کامیون حامل الکل طبی قاچاق مطلع و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی ازخودروی توقیفی ۳ هزار لیتر الکل طبی قاچاق به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری عاملان تیر اندازی در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده جرم خیز در یکی از مناطق آبادان با هدف برخورد با عاملان تیراندازی غیرمجاز و خرده فروشان مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمد.

او افزود:ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر این فرماندهی با رصد اقدامات اطلاعاتی ۴ نفر از عاملان تیراندازی و خرده فروشان مواد مخدر را در سطح حوزه استحفاظی خود واقع در مناطق ایستگاه ۱۲ تا فیاضیه را شناسایی و باهماهنگی مقام قضایی دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در ادامه گفت: ۲ نفر ازمتهمان دستگیر شده که دارای حمل سلاح کمری و کلاشینکف بودند به ترتیب به ۳ فقره سرقت منزل، یکفقره سرقت موتورسیکلت؛ ۵ فقره تیراندازی غیرمجاز شامل:۳ فقره درب منازل و ۲ فقره تیراندازی هوایی معترف و ۲ نفر دیگر از متهمان به فروش مواد سنتی و صنعتی در منطقه اعتراف نمودند.

تقی زاده در خاتمه با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان ۱۵ بسته مواد مخدر تریاک به میزان ۳۰۰ گرم؛ ۲ قبضه سلاح جنگی شامل:یک قبضه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری؛ یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف گردید گفت: علیه متهمان پرونده تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.