مقام سازی و بهسازی بیمارستان زلزله‌زده اسلام آبادغرب

مسئول پروژه مقام سازی و بهسازی بیمارستان زلزله‌زده اسلام آبادغرب از پایان کار مقام سازی و بهسازی این بیمارستان تا پایان خرداد امسال خبر داد.

مقام سازی و بهسازی بیمارستان زلزله‌زده اسلام آبادغرببه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رامین خدادادی مسئول پروژه مقام سازی و بهسازی بیمارستان زلزله‌زده اسلام آبادغرب با اشاره به خسارت‌های بیمارستان نوساز اسلام آبادغرب در زلزله سال ۱۳۹۶، گفت : با تصمیم گیری مسئولان مربوطه قرار شد این بیمارستان مقاوم سازی و بهسازی شود که هم اکنون تمام مراحل مقام سازی آن در پنج طبقه با بهترین کیفیت به پایان رسیده است.

او گفت : بهسازی تمام زیرساخت‌ها و تاسیسات برقی و مکانیکی بیمارستان نیز در مراحل پایانی کار قرار داد و نمای بیمارستان نیز نهایتا ظرف ۲۵ روز آینده به پایان می‌رسد.

خدادادی افزود: با تکمیل نما بخشی از کار‌های نازک کاری تکمیلی باقی می‌ماند که ظرف یک ماه نهایتا همه آن‌ها قابل انجام است.

این مسئول با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه بهسازی بیمارستان زلزله زده اسلام آبادغرب، از تحویل و بهره برداری از این بیمارستان تا تا پایان خردادماه امسال خبر داد.

خدادادی اشاره‌ای هم به شیوع کرونا داشت و افزود: شیوع این بیماری مشکلاتی در اجرای پروژه به وجود آورد، از جمله اینکه برخی نیرو‌های غیربومی به سختی می‌توانستند تردد کنند و تردد آن‌ها نیاز به مجوز داشت، اما در مجموع با تلاش مضاعف اجازه ندادیم کار پروژه تعطیل شود.

او افزود: هم اکنون ۱۰۰ تا ۱۱۰ نیروی کارگری در این پروژه فعال هستند و تمام اصول بهداشتی و ضدعفونی و تب سنجی با حساسیت ویژه در مورد آن‌ها اعمال می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.