توزیع ۵ هزار بسته بهداشتی در کردستان

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از توزیع ۵ هزار بسته بهداشتی و یک هزار گان برای مجموعه بیمارستانی در استان کردستان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس کردستان، محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در حاشیه توزیع ۵ هزار بسته بهداشتی بین اقشار نیازمند کردستان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از همان روز‌های نخست شیوع این ویروس اقدامات خود را حسب دستور رئیس ستاد با تمام قوا شروع کرد.

او افزود: بعد از فرمایشات حضرت آقا مبنی بر «رزمایش مساوات و همدلی» تصمیماتی در ستاد اجرایی حضرت امام (ره) با عنوان رزمایش همدلی و احسان را شروع کردیم که در مرحله نخست این رزمایش یک میلیون بسته حمایتی هر کدام به ارزش ۲۰۰ هزار تومان در مناطق مختلف کشور توزیع می‌شود.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی حضرت امام (ره) بیان کرد: سامانه ۴۰۳۰ برای پاسخگویی به سوالات مردم در همین راستا راه‌اندازی شد که تا این لحظه بیش از ۱۰ میلیون نفر با این سامانه تماس گرفته‌اند. علاوه بر تماس‌هایی که از سوی مردم با سامانه ۴۰۳۰ صورت گرفته تماس‌هایی هم از طریق این سامانه برای غربالگری با مردم گرفته می‌شود که تا این لحظه ۷۰ میلیون نفر توسط بهورزان وزارت بهداشت صورت گرفته است.

ترکمانه افزود: اقدامی در خصوص اهدای بسته‌های بهداشتی ذیل پویش احسان سلامت در کشور شکل گرفته که تا این لحظه ۱۲۰ هزار بسته بهداشتی در کشور توزیع شده و ۱۰۰ هزار بسته دیگر هم به زودی در استان‌های مختلف توزیع می‌شود.

او اعلام کرد: امروز ۵ هزار بسته بهداشتی و یک هزار گان برای مجموعه بیمارستانی در استان کردستان توزیع شد و اگر نیاز باشد اهدای این بسته‌ها را تکرار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان سخنان خود از تلاش‌های اصحاب رسانه هم در شرایط کنونی تقدیر کرد و یادآور شد: حقیقتاً همه کار کردند و با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها را جلو آورده در سطح قابل قبولی تلاش کرده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.