آمادگی دانشگاه برای حمایت از طرح‌های پژوهشی و فن آورانه مرتبط با کرونا

معاون تحقیقات و فنآوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان آمادگی دانشگاه برای بررسی و تصویب طرح‌های پژوهشی مرتبط با COVID۱۹، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،افشین ملکی معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن بیان اهمیت انجام تحقیقات مرتبط با کرونا ویروس در استان،گفت: تاکنون ۱۶ طرح پیشنهادی پژوهشی (Proposal) مرتبط با کرونا ویروس به شورا‌های پژوهشی این معاونت ارسال شده است که ۱۰ مورد از آن‌ها ضمن بررسی در کمیته اخلاق دانشگاه تصویب و شش مورد از آن‌ها برای اصلاح ارجاع داده شد.

او با بیان اینکه پروپوزال‌های رسیده در کمتر از ۴۸ ساعت بررسی و تعیین تکلیف می‌شوند، افزود: به محض رسیدن پروپوزال‌های مرتبط با کرونا ویروس، به صورت خارج از نوبت در کمیته اخلاق بررسی و در صورت داشتن اولویت و شرایط لازم مجوز‌های لازم صادر و به مرحله اجرا و جمع آوری داده‌های می‌رسد.

معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه از خاتمه یافتن چند طرح پژوهشی و چاپ مقالات آن در مجلات معتبر داخلی و خارجی خبر داد و بیان کرد: بستر لازم برای انجام کار‌های پژوهشی بر روی جنبه‌های مختلف بیماری کرونا ویروس در این دانشگاه فراهم شده و در این رستا از تمامی محققین عزیز برای ارسال طرح‌های پژوهشی و فن آورانه خود دعوت به عمل می‌آید.

او بیان کرد: با هدف حفظ و ارتقای سلامتی مردم عزیز استان و نیز اقدام و عمل در جهت پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس، دانشگاه محدودیتی در حمایت از طرح‌های پژوهشی و فن اورانه مرتبط نداشته و این آمادگی وجود دارد که پروپوزال‌های رسیده را در جلسات فوق العاده، ارزیابی و به تصویب برسانیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.