فرمانده انتظامی کرمانشاه روز ارتش را تبریک گفت

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به تمامی ارتشیان سلحشور تبریک گفت و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به تمامی ارتشیان سلحشور تبریک گفت و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

در پیام سردار "علی اکبر جاویدان" آمده است: روز ارتش جمهوری اسلامی یادآور شجاعت، شهامت، پایداری و سلحشوری مردانی بی ادعا و مقتدر است که تاریخ از رشادت و ایثارگری‌ها آن‌ها همواره به نیکی یاد کرده است.

شعار زیبای ارتش فدای ملت در طول ۴۱ سال حیات طیبه انقلاب اسلامی به خوبی و بار‌ها در صحنه‌های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس و حوادثی نظیر سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی به اثبات رسیده است.

ارتش غیرتمند جمهوری اسلامی در طول دوران دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر را در راه حفظ عزت و استقلال میهن اسلامی تقدیم کرد و پس از آن در همه صحنه‌ها نیز پا در رکاب ولایت و رهبری به نبرد با دشمنان تا بن دندان مسلح این مرز و بوم پرداخته است.

امروز که جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی پرشتاب در مسیر فتح قله‌های رفیع پیشرفت و آبادانی در حرکت است، نقش ارتش در این عرصه کاملاً بارز بوده و غیور مردان آن، دوشادوش و همگام با دیگر نیرو‌های مسلح در خط مقدم دفاعی این حرکت رو به جلو و متعالی قرار دارد.

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: اینجانب بار دیگر با تبریک فرا رسیدن روز ارتش و بهترین آرزو‌ها برای کارکنان خدوم و زحمتکش آن، یاد و خاطره تمامی شهدای این نیروی مکتبی و اصیل را نیز گرامی داشته و امیدوارم همه ما بتوانیم ادامه دهندگان خوبی برای راه این عزیزان باشیم.
سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.