برگزاری مسابقه مجازی گلف در گیلان

مسابقه و آموزش مجازی گلف در این استان همانند برخی دیگر از رشته های ورزشی در استان آغاز شده و در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،سارا نوروزی ، رئیس هیات گلف گیلان : به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مسابقات،  تمرینات و برنامه های ورزشی،  این هیات تصمیم به انجام برگزاری مسابقات و آموزش های مجازی گرفت.

او افزود: با این وجود تاکنون آموزش مجازی توسط اساتید این هیات در رشته های گلف، وودبال و بهکاپ در گیلان انجام شده تا علاه بر اینکه ورزشکاران این رشته آمادگی خود را حفظ کنند، علاقمندان نیز بیشتر با رشته های گلف آشنا شوند.

رئیس هیات گلف گیلان گفت:مسابقه و آموزش مجازی گلف در این استان همانند برخی دیگر از رشته های ورزشی در استان آغاز شده و در حال برگزاری است.همچنین رقابت های مجازی گلف، مینی گلف، وودبال، بهکاپ و کروکت را در استان گیلان آغاز کرده ایم که این مسابقات تا آخر فروردین ماه ادامه می یابد و شرکت کنندگان در منازل خود این ورزش را انجام می دهند.

سارا نوروزی گفت:در خصوص انتخاب نفرات برتر این رقابت ها بیان کرد: پس از اتمام این مسابقات مجازی، نتایج ورزشکاران توسط داوران بررسی و در نهایت نفرات برتر روز دهم اردیبهشت ماه سال جاری اعلام و جوایزی نیز به آنان اهدا می شود.

او به نحوه انجام تمرین و مسابقه در خانه نیز اشاره و تصریح کرد: هر فرد علاقمندو ورزشکار در این رشته می تواند با دراختیار داشتن چوب و توپ گلف و با سایر وسایل منزل،  این ورزش زیبا را در خانه خود انجام دهد و محدویتی نیز برای انجام این رشته ورزشی در منزل وجود ندارد و همه اقشار در رده های سنی مختلف می توانند این ورزش را درخانه و با داشتن چوب و چند توپ گلف انجام دهند.

نوروزی با اشاره به اقدامات فرهنگی این هیات با توجه به شیوع کرونا گفت: اواخر سال توسط این هیات بسته های معیشتی تهیه و بین تعدادی از مردم نیازمند توزیع شد که این کار نیز همچنان ادامه خواهد یافت و قرار است که این امر با مشارکت خیران ادامه یابد.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
رییس هیات گلف گیلان یه خانوم؟ آفرین