اهدای بیش از ۳ هزار بسته فرهنگی و بهداشتی توسط نیروهای ارتش در تربت جام

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی ارتش مستقر در تربت جام گفت: پرسنل ارتش مکتبی و پای در رکاب تیپ ۳۸ زرهی بیش از ۳ هزار ۵۰۰ بسته فرهنگی و بهداشتی در بین مردم این شهرستان اهدا کردند.






‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر خدا رحمی فرمانده تیپ ۳۸ زرهی ارتش مستقر در تربت جام گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ارتش و به منظور مقابله با ویروس کرونا در این روز بزرگ با تلاش پرسنل ارتش مکتبی و پای در رکاب تیپ ۳۸ زرهی بیش از ۳ هزار ۵۰۰ بسته فرهنگی و بهداشتی در بین مردم این شهرستان اهدا کردند.

او با تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، سایر نیرو‌های مسلح و خانواده بزرگ ارتش، ملت ولایت مدار ایران اسلامی و مردم شریف تربت جام و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و به ویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود:  تیپ ۳۸زرهی با جدید‌ترین تجهیزات نظامی و دفاعی روز پای در رکاب ولایت آماده خدمت به منظور منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای و مکتب شهید سلیمانی‌ها و صیادشیرازی‌ها در داخل کشور و آن سوی مرزها است.

فرمانده تیپ ۳۸ زرهی ارتش مستقر در تربت جام ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی ارتش مردمی، مکتبی و ولایت مدار بیش از چهار دهه با اقتدار و با صلابت تمام و مثال زدنی همراه با سایر نیرو‌های مسلح از مرزها در مقابله با هر گونه تهدیدات احتمالی استکبار جهانی و بلایای طبیعی مجاهدانه مشغول جهاد است.
 
خدا رحمی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران فدایی راه و مسیر شهدا و ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی است و امروز ارتش نماد مردم سالاری دینی و با پشتوانه قوی ملت با اقتدار به منظور منافع ملی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام//ز.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.