رسیدگی به مشکلات ۲۶۳ خانوار مددجو در مازندران

دبیر ستاد تشکل‌های جهادی کمیته امداد مازندران گفت: با اجرای میز خدمت درمناطق محروم، به مشکلات ۲۶۳ خانوار تحت حمایت این نهاد در ۹ منطقه پارسال در مازندران رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الله محمدنژاد فرمانده حوزه بسیج و دبیر ستاد تشکل‌های جهادی کمیته امداد مازندران گفت: با اجرای میز خدمت درمناطق محروم، به مشکلات ۲۶۳ خانوار تحت حمایت این نهاد در ۹ منطقه پارسال در مازندران رسیدگی شد.

او افزود: با  اجرای این طرح مشکلات مددجویان در بخش‌های عمرانی، درمانی، معیشتی، اشتغال، لوازم ضروری زندگی بررسی و رفع شده است.

فرمانده حوزه بسیج و دبیر ستاد تشکل‌های جهادی کمیته امداد مازندران گفت: به صورت مستقیم و بدون واسطه با خانواده‌های تحت حمایت دیدار  و به مشکلات آن‌ها درکمترین زمان ممکن رسیدگی شد.

محمدنژاد افزود: با اجرای این طرح روحیه شادابی، جلوگیری از هزینه رفت و آمد‌های نیازمندان، شناسایی و شناخت مشکلات محرومان از نزدیک، آشنایی با میزان اثربخشی خدمات امداد، ارائه فعالانه خدمات، ارتقاء اعتماد عمومی به این نهاد را شاهد بودیم.

او گفت: با اجرای طرح  میز خدمت به محرومان، افراد غیر تحت پوشش نیز از خدمات بهره‌مند شدند.

فرمانده حوزه بسیج و دبیر ستاد تشکل‌های جهادی کمیته امداد مازندران افزود: میز خدمت به محرومان با هدف تکریم ارباب رجوع، تسهیل و تسریع در روند خدمت رسانی و پاسخگویی فعالانه به مددجویان تحت حمایت در مناطق محروم راه اندازی شده است.

محمدنژاد گفت: ۷۶ هزار و ۶۵۰ خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد هستند، که از این تعداد بیش از ۱۴ هزار خانوار تحت حمایت در مناطق محروم سکونت دارند و این نهاد خدماتی مانند عمرانی، درمانی، فرهنگی، اکرام ایتام، اشتغال، کمک هزینه خدمات ازدواج به آن‌ها ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار