نوری: سعادتمند با مطالعه و آگاهی به استقلال آمده است

پیشکسوت استقلال گفت: سعادتمند با آگاهی و در نظر گرفتن تمام جوانب، مدیرعاملی استقلال را قبول کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در حاشیه نشست پیشکسوتان این باشگاه با احمد سعادتمند مدیرعامل جدید استقلال اظهار داشت:  جلسه معارفه‌ای برگزار شد و به سعادتمند تبریک گفتیم. پیش از عید و زمانی که سعادتمند هنوز از هیئت مدیره استعفا نکرده بود، با ما جلسه‌ای برگزار کرد و نقطه نظرات مثبت و خوبی داشت.

نوری در ادامه گفت: با توجه به صحبت‌های سعادتمند، فکر می‌کنم او برای پیشکسوتان اهمیت قائل است. هر روز می‌بینیم که او با برخی از پیشکسوتان جلسه می‌گذارد و نظرات آن‌ها را جویا می‌شود. سعادتمند از ابتدا گفت که درِ باشگاه روی پیشکسوتان باز است و هر کسی بخواهد می‌تواند بیاید و پیشنهادهای خود را ارائه کند.  

پیشکسوت استقلال افزود: در صحبتی که با سعادتمند داشتم به او گفتم که باشگاه بدهی‌های زیادی دارد و او به عنوان مدیر استقلال مسیر سختی در پیش دارد واگر پُشتش را خالی کنند، کارش دشوارتر می‌شود، زیرا پیش از این هم خیلی‌ها آمدند و نتوانستد کاری کنند. سعادتمند به من گفت که با اختیار تام به استقلال آمده و با صحبت‌هایی که میان ما مطرح شد، می‌توانم بگویم که او با مطالعه و آگاهی مدیرعاملی استقلال را پذیرفته است. سعادتمند همه جوانب را در نظر گرفته و آمده تا تمام بدهی‌ها را بپردازد.


بیشتر بخوانید: امیرآبادی: امیدوارم دعوت از پیشکسوتان استقلال نمایشی نباشد


نوری افزود: مشکل اصلی باشگاه بدهی‌ها است و هر مدیرعاملی که به باشگاه بیاید باید این مشکل را برطرف کند. در حال حاضر باید بخش دیگری از مطالبات بازیکنان هم پرداخت شود. سعادتمند دیدگاه‌های خوبی دارد و انشاالله بتواند بدهی‌های باشگاه را بپردازد.  

او در خصوص صحبت‌های مهدی علی نژاد مبنی بر باز شدن پرونده قضایی برای مدیران پیشین استقلال و پرسپولیس و اینکه تا چه اندازه امیدوار است سعادتمند هم به سرنوشت مدیران قبلی دچار نشود گفت: سعادتمند با مطالعه و در نظر گرفتن تمام جوانب به استقلال آمده و در صحبت‌هایی که مطرح کرد گفته بود که برای مدیرعاملی استقلال باید اختیار تام داشته باشد. هر وقتی که مدیران به استقلال می‌آیند و می‌روند، وزارت ورزش باید پرونده آن‌ها را بررسی کند تا همه چیز واضح و شفاف باشد تا خدای نکرده بدهی به جا نگذارند.  

نوری در پاسخ به این سوال که با شرایط موجود چه تصمیمی برای لیگ برتر منطقی است گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مورد جان انسان‌ها است. فکر نمی‌کنم با توجه به شرایط موجود، فعلا زمان مناسبی برای ادامه لیگ باشد. امیدوارم این بیماری هر چه زودتر ریشه کن شود، زیرا تمام بازیکنان و هواداران دل تنگ فوتبال شده اند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار