رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

قم،نخستین استانی که آزمایشگاه کرونا را راه اندازی کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پیامی۳۰ فروردین،سالروز تولد حکیم جرجانی و روز آزمایشگاه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، متن پیام تبریک محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی به این شرح است: ۳۰ فروردین ماه سالروز ولادت طبیب گرانقدر حکیم سید محمداسماعیل جرجانی به عنوان روز علوم آزمایشگاهی، بهانه‌ای برای قدردانی از زحمات خالصانه، افرادی است که با دل و جان در راستای خدمات رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

هنگامی که جواب مثبت و منفی تو جهانی را متحول میسازد، آن هنگام که نظاره گر عظمت خدا از دریچه میکروسکوپ هستی، آن روز که تشخیص درست و بجای تو جان انسانی را نجات میدهد، آری آن روز، روز توست، به خصوص در این ایام کرونایی که به عنوان سرباز سپید پوش گمنام در پشت میکروسکوپ، دشمن را با تشخیص صحیح خود نشانه میگیری.

شما فعالان علوم آزمایشگاهی با ایجاد امکان تشخیص به موقع بیماری ها، افتخار آفرینان عرصه سلامت بوده که لحظه‌ای دست از تلاش برنداشته و می‌کوشید تا جامعه به سمت سلامت هر چه بیشتر پیش رود.

در این ایام که استان قم نیز همانند سراسر کشور، درگیر ویروس کرونا است، جامعه علوم آزمایشگاهی نیز نقش بسزایی در زمینه مبارزه با این ویروس ایفا کرده بطوریکه قم جزو اولین استان‌هایی بود که آزمایشگاه کرونا ویروس را راه اندازی کرده و نشان دادند که بازوان پرتوان، جامعه سلامت به شمار می‌روند.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات و خدمات عزیزان علوم آزمایشگاهی، این روز را به یکایک آن‌ها اعم از تکنیسین ها، کارشناسان، دکترا و متخصصان علوم آزمایشگاهی و پاتولوژی تبریک عرض نموده و برای آن عزیزان و خانواده گرامی آنها، سلامتی و سربلندی را آرزومندم.

دکتر محمدرضا قدیر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار