آغاز عملیات اجرایی طرح تقاطع غیرهمسطح فرودگاه ساری

عملیات اجرایی طرح تقاطع غیرهمسطح فرودگاه بین المللی ساری منشعب ازجاده ساری- نکا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، وطن خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، با بیان آغاز عملیات اجرایی پروژه طرح تقاطع غیرهمسطح فرودگاه بین المللی ساری،گفت: این پروژه که طی سه سال پیگیری و مکاتبات مستمر سرانجام به فاز اجرایی رسید، طی دستور مقام عالی وزارت در آذرماه پارسال، مراحل انتخاب مشاور و انتخاب پیمانکار را سپری و در آغازین ایام کاری سال جدید، کلنگ عملیات اجرایی آن به زمین زده شد.

او افزود: عملیات اجرایی پروژه این طرح با تجهیز کارگاه به ماشین آلات توسط پیمانکار و شروع عملیات خاکی، با رعایت استاندادر‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درحال انجام است.

وطن خواه گفت: این پروژه با  اعتباری بالغ برحدود ۳۸۰ میلیارد ریال اجرا می شود که از محل منابع ملی تآمین می‌گردد.

او افزود: از آنجاییکه مسیر دسترسی به فرودگاه بین المللی ساری از سمت شهر، مسیر مناسبی نبوده و شهروندان به جهت غیرمستقیم بودن مسیرمواصلاتی به فرودگاه با مشکلاتی مواجه هستند، اجرای این طرح تآثیر قابل ملاحظه‌ای در خصوص سهولت و سرعت دسترسی مسافران به فرودگاه درپی خواهدداشت.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، گفت:این طرح شامل یک مسیر هوایی، یک مسیر زیرگذر و دو مسیر کنارگذر خواهد بود.

او افزود: در این رابطه لازم میدانم از پیگیری و مساعدت استاندار محترم مازندران، معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل محترم راه وشهرسازی استان به جهت همکاری و تسریع در فرآیند اجرایی این پروژه سپاسگزاری کنم.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار