جابری: سازمان لیگ تصمیمی برای برگزاری فینال فوتسال نگرفته است

سرپرست موقت سازمان لیگ فوتسال گفت: سازمان لیگ قرار است بعد از جلسه ۱۳ اردیبهشت درباره چگونگی برگزاری فینال لیگ برتر تصمیم گیری کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته اعلام شد که هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم گرفته فینال لیگ برتر را از حالت تک بازی خارج و رفت و برگشت برگزار کند.

این موضوع در حالی مطرح شده که هنوز هیچ کدام از مسئولان سازمان لیگ این خبر را تایید نکرده اند.

آرش جابری سرپرست موقت سازمان لیگ برتر فوتسال در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: سازمان لیگ برتر فوتسال هنوز تاریخ دقیقی برای برگزاری مسابقه فینال مشخص نکرده است. در جلسه‌ای که ۱۳ اردیبهشت ماه قرار است با حضور اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال، کمیته فنی فوتسال و هیئت رئیسه سازمان لیگ برگزار شود در این‌باره تصمیم گیری شود.


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتسال فرانسه به پایان نرسید


او افزود: ما در آن جلسه ۳ موضوع را در دستور کار قرار می‌دهیم. ابتدا باید برنامه و اردو‌های تمرینی تیم ملی فوتسال را بررسی کنیم و بعد از آن باید ببینیم ستاد ملی مبارزه با کرونا چه برنامه ای را اعلام می‌کند و در آخر هم تصمیم خواهیم گرفت که بازی فینال چگونه برگزار شود.

جابری درباره زمان شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر گفت: هنوز زمان دقیقی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر مشخص نکردیم و تنها چیزی که مشخص شده این است که قطعا فصل آینده مرحله پلی آف نخواهد داشت.

حامد نجفی و علیرضا جنتی مدیران عامل ۲ باشگاه مس سونگون و گیتی پسند اصفهان روز گذشته اعلام کردند که هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال مخالف برگزاری بازی فینال به صورت تک بازی آن هم در زمین بی طرف است.

فینال لیگ برتر فوتسال قرار است بین ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان برگزار شود. این مسابقه ابتدا قرار بود اواسط اسفند ماه انجام شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم گرفت که فینال را لغو و به زمان دیگری موکول کند.


بیشتر بخوانید: بیغم: سازمان لیگ فوتسال می‌تواند بازی سوم فینال را در تهران برگزار کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار