اجرای رزمایش مواسات مومنانه همراه با حفظ کرامت خانواده های نیازمند

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان همدان گفت :در رزمایش مواسات مومنانه، اقلام معیشتی ، با حفظ کرامت بین خانواده های نیازمند توزیع می شود .

اجرای رزمایش مواسات مومنانه همراه با حفظ کرامت خانواده های نیازمند

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ علی قراباغی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی علیه السلام با مسئولیت نماینده، ولی فقیه دراستان و مشارکت بسیج با هدف شناسایی و کمک به خانواده‌های نیازمند در شرایط شیوع ویروس کرونا راه اندازی شده است گفت: تا کنون بیش از ۲۸ هزار خانواده نیازمند در استان شناسایی شده اند.
او با اشاره به اینکه تاکنون در این قرارگاه ۲۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران جمع آوری شده است افزود: در این رزمایش سبد کالابه ارزش ۳۰۰ هزارتومان برای هرخانواده تهیه و به آن‌ها اهدا می‌شود.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان همدان اضافه کرد: ۱۰ کیلیو برنج، سه کیلو مرغ، رب، خرما، ماکارونی، روغن مایع و سویا از اقلام سبد کالای اهدایی به خانواده‌های نیازمند استان است.
سرهنگ علی قراباغی افزود: مرحله نخست این رزمایش از ۴ اردیبهشت تا نیمه ماه مبارک رمضان، و مرحله دوم هم از میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام تا عید فطر انجام خواهد شد.
او در ادامه حضور خودجوش جهادگران، بسیجیان، سازمان‌های مردم نهاد و نیکوکاران را در کمک به نیازمندان و اجرای برنامه‌های وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا ستودنی دانست و افزود: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و ستاد استانی مقابله با کرونا، ۱۰ رزمایش بیولوژیک با هدف ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها در استان اجرا شده است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان همدان افزود تا کنون با مشارکت ۴۰ هزار نفر روز همکاری نیرو‌های بسیجی بیش از ۳۹ هزار نقطه در استان ضدعفونی و گندزدایی شده است.
سرهنگ قراباغی، تولید و توزیع یک میلیون و ۳۷۴هزار ماسک بین مردم، تولید بیش از ۱۰۰۰ عدد گان پزشکی و اهدا به بیمارستان‌ها و توزیع ۱۶۲ هزار جفت دستکش بین نیازمندان، را از دیگر فعالیت‌های نیکوکاران بسیجی استان عنوان کرد و افزود: تا ۲۳ فروردین، حدود ۲۹ هزار سبد غذایی و ۱۱۹ هزار بسته بهداشتی به ارزش ۴۳ میلیارد ریال بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار