بسته اخبار حوادث امروز ۳۱ فروردین سال ۹۹؛

کشف چوب جنگلی قاچاق در تنکابن/ دستگیری سوداگر مرگ در بابلسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۳۱ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۳۱ فروردین سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

سرهنگ محمد صادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا خصوصا قاچاق منابع ملی، ماموران کلانتری نشتارود در پی دریافت گزارشی مبنی بر حمل چوب قاچاق در شهرستان تنکابن، موضوع را جهت بررسی در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان تنکابن با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مقدار ۵ تن چوب جنگلی قاچاق را از دو دستگاه نیسان به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون ریال کشف و متهمان را پس از شناسایی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی کردند.

کشف یک کیلو گرم مواد مخدر در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: با تلاش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر، مقادیری موادمخدر از نوع تریاک کشف و سوداگران مرگ دستگیر شدند.

او افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر توزیع موادمخدر در شهرستان بابلسر، بلافاصله ماموران، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ اسدی گفت: ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، پس از شناسایی مخفی گاه متهم و با هماهنگی مقام قضایی، مقدار تقریبی یک کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط و یک نفرسوداگر مرگ را دستگیر کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.