رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم؛

افتتاح بیمارستان امیرالمومنین (ع) به زودی در قم

قدیر گفت: بیمارستان امیرالمومنین (ع) با ۲۲۰ تخت و با همت واقف، مرحوم آیت الله العظمی خوانساری و نیز هزینه کرد قابل توجه دولت به خصوص در ایام کرونا، در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه راه اندازی بیمارستان امیرالمومنین (ع) بر توجه به مباحث کیفی و استاندارد‌ها در در کنار لزوم اهتمام ویژه به راه اندازی سریع بیمارستان تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: بیمارستان امیرالمومنین (ع) در این شرایط بحران می‌تواند، یک فضای درمانی موثر در کنار دیگر فضا‌های درمانی موجود استان بوده و باعث ارتقا کمی و کیفی ارائه خدمات شود.

قدیر گفت: در حال حاضر به دلیل شرایط جوی و بارندگی‌های اخیر محوطه سازی و برخی اقدامات به تاخیر افتاده است لیکن بیشتر لوازم، تجهیزات و دستگاه‌های لازم نصب و اکثر تخت‌های بیمارستانی نیز جانمایی شده است که امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت شاهد افتتاح بیمارستان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: این بیمارستان با ۲۲۰ تخت و با همت واقف، مرحوم آیت الله العظمی خوانساری و نیز هزینه کرد قابل توجه دولت به خصوص در ایام کرونا، در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار