بازگشایی گام به گام کسب و کارها در ایتالیا + فیلم

دولت ایتالیا از کاهش گام به گام مقررات محدودیت‌های شدید اجتماعی به دلیل شیوع ویروس کرونا و آغاز مجدد برخی از فعالیت‌های تجاری و اقتصادی در این کشور در دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا پس از رایزنی با مقامات ارشد استانی، از طریق صفحه فیس بوک خود نوشت: دولت با هماهنگی استان‌ها، طرحی ملی اتخاذ کرده است که در چارچوب آن بتوان از ۴ می (۱۵ اردیبهشت)، در مرحله دوم مقابله با کرونا با حفظ سلامت عمومی و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به از سرگیری فعالیت‌های تولیدی متوقف شده به علت شیوع ویروس کرونا اقدام کرد.

دولت ایتالیا در عین حال اعلام کرد: مرحله دوم به معنای رفع شتاب زده محدودیت‌ها نخواهد بود.

لوئیجی دی مایو وزیر امور خارجه ایتالیا گفت: اگر کسی فکر می‌کند که مرحله دوم به این معناست که همه آزادند و می‌توانند به تفرج‌گاه بروند، در اشتباه است. مرحله دوم مرحله مسئولیت پذیری و دقت هرچه بیشتر بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است، زیرا با وجود کاهش شمار مبتلایان جدید به کرونا هنوز تعداد قربانیان در ایتالیا بسیار بالا است.

ایتالیا که کانون بحران کرونا در اروپاست یکی از معدود کشور‌های جهان است که برای مقابله با این ویروس تدابیر سخت گیرانه‌ای را اتخاذ کرده است.

ایتالیا از یک ماه و نیم پیش در قرنطینه سراسری به سر می‌برد و ادامه تعطیلی درازمدت کسب و کار در این کشور، پیامد‌های سنگینی را برای اقتصاد آن به همراه داشته است.


بیشتر بخوانید: سبد مهربانی برای نیازمندان کرونایی در ایتالیا + فیلم


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.