رزمایش بخشش ایرانیان با هدف کمک به نیازمندان اجرا می شود

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: طرح بخشش ایرانیان با هدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدرسول شیخی زاده با بیان اینکه با تأکید و توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر دستگیری از نیازمندان، طرح ملی بخشش ایرانیان باهدف حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا اجرا می‌شود،گفت: این کار با همکاری خیران، استانداری، سپاه بیت المقدس، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، گروه‌های جهادی و دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه هم اکنون که تمام دنیا و کشورمان ایران درگیر این ویروس شده، بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده اند، افزود: این رزمایش مختص کمک به مددجویان نیست بلکه برای کمک به کلیه خانواده‌های آسیب دیده از کرونا است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان با اشاره به اینکه در برنامه رزمایش بخشش ایرانیان اولین گام اجرایی طرح همسفره است، ادامه داد: بر اساس این طرح در سطح شهرستان‌ها شش آشپزخانه مجهز و با رعایت و نظارت بهداشت راه اندازی و هر روز با کمک خیران غذا طبخ می‌شود و در مناطق محروم توزیع می‌شود.

شیخی زاده یادآور شد: نخستین آشپزخانه در شهر سنندج در تاریخ دوم اردیبهشت راه‌اندازی و در اولین روز ماه مبارک رمضان توزیع غذای گرم با حمایت و تأمین مواد غذایی توسط نیکوکاران آغاز می‌شود.

اوبیان کرد: نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح و کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان دارند می‌توانند با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* و انتخاب استان مورد نظر کمک‌های خود را واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۴۷۳ به دریافت کمک‌های خیران برای تأمین مایحتاج اولیه نیازمندان در ماه مبارک رمضان اختصاص داده شده است.

شیخی زاده اظهار داشت: به هر شیوه‌ای که نیکوکاران قصد و نیت داشته باشند ما کمک‌های آن‌ها را در قالب نقدی، سبد غذایی و یا غذای گرم به دست نیازمندان می‌رسانیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.