برگزاری وبینار «تاثیر اپیدمی کرونا بر فضای کسب و کار» در دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه امیر کبیر طی اعلامیه‌ای از برگزاری وبینار آموزشی «تاثیر اپیدمی کرونا بر فضای کسب و کار» با تمرکز بر فضای کسب‌وکار شرکت‌های کوچک و درحال رشد خبر داد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  وبینار آموزشی «تاثیر اپیدمی کرونا بر فضای کسب و کار» با تمرکز بر فضای کسب‌وکار شرکت‌های کوچک و در حال رشد با محوریت يک مدل معمولی از اپیدمی، تسطيح منحنی، وضعیت اپیدمی در حال حاضر و آینده، تبعات کوتاه مدت و بلند مدت اقتصادی با حضور کووید ۱۹ در جهان و ایران، تغییر رفتار مصرف‌کنندگان و بازار با حضور این اپیدمی و بعد از آن، تاثیرپذیری شرکت‌های کوچک از پیامدهای اپیدمی، سناریوهای احتمالی حوزه کسب‌وکار با وجود این اپیدمی و اقدامات راهبردی قابل برنامه‌ریزی کسب‌وکارها برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: اقدامات دانشگاه امیرکبیر برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا


باتوجه به اینکه ویروس کرونا اقتصاد جهانی و به‌ویژه بازارهای مالی و کسب‌وکارها را تحت‌الشعاع خود قرار داده است بنابراین هدف اولیه این وبینار بررسی تاثیرات این اپیدمی بر فضای کسب‌وکار جهانی و ایران بر اساس گزارشهای OECD، London Business School، McKinsey & Company و گزارش‌های رسمی نهادهای ایرانی است.

همچنین این وبینار به بررسی اثرات این تغییرات بر کسب‌وکارهای کوچک و در حال رشد خواهد پرداخت.

در این وبینار با تحلیل سناریوهای موجود پیشنهادهای اولیه‌ای برای تغییرات راهبردی قابل برنامه‌ریزی ارائه خواهد شد.

مخاطبین این وبینار، کسب وکارهای استارت‌آپی و شرکت‌های در حال رشد هستند اما دیگر علاقه‌مندان نیز می توانند در این وبینار شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این وبینار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی الکترونیکی http://service.inotec.aut.ac.ir/pay/?gid=123 مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار