در بسته حوادث ۲ اردیبهشت ۹۹ بخوانید؛

دستان ۲ سارق بعنف در ماهشهر بسته شد

مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

۲سارق حرفه‌ای بعنف در دام ماموران کلانتری ۱۲ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده اتتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع ۲فقره سرقت بعنف در حوزه کلانتری ۱۲ناحیه صنعتی، ماموران آن با استفاده گشت زنی‌های تخصصی و اقدامات اطلاعاتی انجام شده توانستند مخفیگاه تعداد ۲سارق حرفه‌ای بعنف را شناسایی و پس از اخذ حکم از مراجع محترم قضایی آنان را دستگیر و به کلانتری ۱۲منتقل نمایند.

او افزود:  متهمان در بازجویی‌های اولیه پس از روبرو شده با مستندات پلیس به جرم خود معترف گردیدند.

سرهنگ پاپی در ادامه عنوان کرد: از سارقان دستگیر شده مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط، همچنین صحنه سرقت با حضور مالباختگان بازسازی صحنه گردید که تلاش ماموران جهت دستگیری مالخران تا دستیابی به نتیجه همچنان ادامه دارد.

هشدار‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت محتویات داخل خودرو 

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: اگر شهروندان هشدار‌ها و توصیه‌های پیشگیرانه پلیس را رعایت کنند سارقان شانس و فرصت کمتری برای سرقت پیدا می‌کنند.

او افزود: باید خودرو را در پارکینگ عمومی و یا در شعاع دید خود پارک کرده و از قرار دادن اشیای قیمتی و یا کیف دستی بر روی داشبورد، صندلی و یا داخل صندوق عقب خوردو خودداری شود.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: برای ایمنی و بازدارندگی بیشتر توصیه می‌شود شهروندان وسیله نقلیه خود را به سیستم ضد سرقت و دزدگیر مجهز کرده و برای پارک آن از پارکینگ‌های معتبر استفاده کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان دزفول تصریح کرد: توصیه می‌شود شب حتی المقدور خودرو را در مکان‌های پر نور پارک کرده و تاکید پلیس بر عدم قرار دادن اشیای قیمتی و علی الخصوص وجه نقد زیاد درون خودرو است.

این مقام مسئول ادامه داد: هنگام خروج از قفل بودن درب‌ها و بالا بودن شیشه‌ها مطمئن و از گذاشتن کیف بر روی صندلی خودرو خودداری شود و شهروندان در صورت مواجه شدن با مشکلات انتظامی می‌توانند با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کرده و مراتب را به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.