خروج ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در فارس

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در فارس رفع تصرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ حسین مهدوی‌نژاد فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: سال گذشته افزون بر ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی و ملی به ارزش ۳۲۷ میلیارد تومان رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد.

او افزود: از این میزان ۱۹۰ مورد به وسیله رفع تعرض فوری زمین به متراژ افزون بر یک میلیون و ۳۶۴ هزار متر مربع و ارزش ۲۵۴ میلیارد تومان و ۵۲ مورد نیز به وسیله رفع تصرف با اجرای قضایی به متراژ افزون بر ۹۷۶ هزار متر مربع و ارزش ۷۳ میلیارد تومان انجام شده است.

مهدوی‌نژاد ادامه داد: حفاظت از حقوق بیت‌المال از اولویت‌های اصلی و مهم یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان است و یگان حفاظت بدون اغماض با سودجویان و متعرضان به اراضی ملی و دولتی به شکل جدی و قانونی برخورد خواهد کرد.

او، از تمام شهروندان استان فارس تقاضا کرد که در صورت مشاهده هرگونه تصرف‌های غیرقانونی و ساخت و سازهای غیرمجاز و تعرض به اراضی ملی و دولتی مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی فارس اطلاع دهند.

سرهنگ مهدوی‌نژاد همچنین به شهروندان توصیه کرد که چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای استان را دارند ابتدا استعلام‌های لازم را در این خصوص از طریق اداره کل راه و شهرسازی فارس به عمل آورند و از خرید هرگونه اراضی بدون سند مالکیت رسمی نیز خودداری کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار