معرفی مدیر جدید برق اسد آباد همدان

مدیر جدید برق شهرستان اسد آباد معرفی شد.

معرفی مدیر جدید برق اسد آباد همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در مراسمی با حضور مسئولان شرکت توزیع برق همدان، نورالدین مرادی عاشور به عنوان مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد معرفی شد.

آیین تکریم و معارفه مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد با حضور جمشیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و درویشی فرماندار شهرستان اسدآباد برگزار شد.

مدیرعامل توزیع برق همدان در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مهندس بختیاری اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و سرعت بخشی به ارائه خدمات مطلوب به مشترکان در سرلوحه امور شرکت توزیع برق استان است.

شیرزاد جمشیدی ضمن آرزوی موفقیت برای آقای مرادی عاشور گفت: داشتن تعامل سازنده با مسئولان و دیگر دستگاه‌ها و پیگیری ابلاغیه‌های شرکت توانیر و توزیع از دیگر مواردی است که مدنظر بوده و امید است مدیر جدید برق شهرستان اسدآباد نیز در این زمینه‌ها با موفقیت عمل کند.

مجید درویشی، فرماندار اسدآباد نیز در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه برق شهرستان گفت: مدیریت توزیع برق اسدآباد یکی از دستگاه‌های همراه بوده و همیشه پای کار است که امیدواریم با تغییر مدیریتی اخیر نیز همچنان شاهد خدمات رسانی بهتر و پیشرفت این دستگاه باشیم.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات امیرحسین بختیاری، نورالدین مرادی عاشور به عنوان مدیرتوزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد معرفی شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار