لزوم حمایت از نیازمندان خسارت دیده از کرونا در ایلام

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: باید همه نسبت به مشکلات اقتصادی موجود که بیشتر دامنگیر اقشار ضعیف و کم درآمد شده احساس مسئولیت کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: باید همه ما نسبت به مسایل و مشکلات اقتصادی موجود که بیشتر دامنگیر اقشار ضعیف و کم درآمد شده احساس مسئولیت بیشتری کنیم و با شناسایی این افراد نیازمند و حمایت از آن‌ها در قالب پویش‌های مومنانه و همدلی تا حدودی به آنان کمک کنیم.

او از راه اندازی سامانه‌ای جهت شناسایی و غربال افراد نیازمند در استان ایلام با هدف کمک به نیازمندان خسارت دیده از کرونا خبر داد و اظهار کرد: افراد نیازمند در قالب این سامانه شناسایی و دسته بندی می‌شوند و بر اساس اولویت‌ها کمک‌هایی به آن‌ها خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام بیان کرد: در این شرایط باید همه در قبال هم احساس مسئولیت کنیم و اجازه ندهیم که به خاطر مشکلات معیشتی آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی گریبانگیر بخش زیادی از جامعه شود.

او مطرح کرد: از مردم، بخش خصوصی، شرکت‌های بزرگ قتصادی و تولیدی خواستاریم تا با پیوستن به این پویش‌ها کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای حمایت از اقشار آسیب پذیر اهدا کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.