توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: تعداد ۱۵ هزار بسته معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور تهیه و در نخستین مرحله از نیمه شعبان تا دوم ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان شهرستان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید علی‌اکبر حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور در حاشیه مراسم رزمایش همدلی و مواسات مؤمنانه، گفت: بسیج نیشابور در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب پای‌کار آمده و با اجرای رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، به نیازمندان و فقرا و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب‌دیده‌اند، کمک می‌کنند.
 
او با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رزمایش را کمک به اقشار آسیب‌پذیر به‌واسطه شیوع ویروس کرونا است، افزود: با شبکه گسترده مردمی بسیج در مرحله نخست خانواده‌ها شناسایی سپس در مرحله دوم کمک‌های مردمی جمع‌آوری و با سازمان‌دهی منسجم و هدایت‌شده در سطح شهرستان توزیع می‌شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور ادامه داد: تعداد ۱۵ هزار بسته معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور تهیه و در نخستین مرحله از نیمه شعبان تا دوم ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان شهرستان توزیع خواهد شد.
 
حسینی بیان کرد: ۷۵ رأس گوسفند ۲ رأس گوساله و یک رأس شتر کشتار و گوشت آن نیز توزیع شد.
 
او با شاره به توان این شهرستان در تولید ماسک، تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، کارگاه تولید ماسک در این شهرستان بیش از ۷۵۰ هزار ماسک تولید کردند.
 
انتهای پیام//ر.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار