خلع ید زمین‌های غیرفعال در شهرک‌های صنعتی

زمین‌های راکد و فاقد ساخت و ساز در شهرک‌های صنعتی مازندران خلع ید می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نیما دارایی معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه استان مازندران بدلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد با محدودیت زمین برای احداث واحد‌های صنعتی روبرو است، گفت:با توجه به کمبود زمین صنعتی و استقبال سرمایه گذاران از بخش تولید، فسخ زمین‌های راکد و غیرفعال در دستور کار شرکت قرار دارد.

او با اشاره به اینکه بعضی از سودجویان با تصرف برخی از زمین‌های شهرک‌های صنعتی، طی چندین سال هیچگونه اقدامی نسبت به ایجاد طرح صنعتی خود براساس قرارداد با شرکت شهرک‌های صنعتی نداشته اند، افزود: با فسخ قرارداد زمین‌های آزاد شده، پس از طی مراحل قانونی، این زمین‌ها در اختیار واجدین شرایط قرار خواهند گرفت.

دارایی گفت: قرارداد‌هایی که در سال‌های گذشته منعقد شده، ولی به هر دلیل به سرانجام نرسیده اند و موجب معطل ماندن زمین در شهرک‌های صنعتی شده‌اند در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف می‌شوند.

معاون برنامه ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ادامه داد: برای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی باید فرصت به کسانی که دانش، سرمایه و توان لازم و در واقع بعنوان تولیدکننده واقعی و کننده کار باشند داده شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.