برگزاری دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی از برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در فضای مجازی خبر داد.

رضایی مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی کار خود را در فضای مجازی آغاز کرده و امکان مشارکت برای عموم مردم در بخش‌های مختلف فراهم شده است.

او با تاکید بر این که خانواده‌ها از فرصت در خانه ماندن برای مطالعه استفاده کنند افزود: شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت مناسبی است تا با سیره امام رضا (ع)، امام هادی (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمدبن موسی (ع) آشنا شوند.

رضایی با اشاره به این که جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال برگزار می‌شود، بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی اقدام کنند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در بخش الکترونیک می‌توانند به سایت مسابقات الکترونیک کتابخوانی به آدرس www.samakpl.ir و یا سایت جشنواره رضوی به نشانی www.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

او تصریح کرد: کتابخانه‌های عمومی در ایام تعطیلی از ظرفیت‌های فضای مجازی برای فعالیت‌های فرهنگی و ارتباط با اعضا کتابخانه‌ها استفاده کرده اند و به فعالیت هایی، چون معرفی کتاب، قصه گویی، اموزش کاردستی و مسابقه کتابخوانی می‌پردازند.

رضایی اظهار کرد: مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ۹ خرداد ۱۳۹۹ می‌باشد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.