فراخوان جشنواره ملی عکاسی با موبایل ویژه کادر درمان

جشنواره ملی عکاسی با عنوان «عهد جانانه» و با موضوعات مرتبط با بیماری کووید۱۹ ویژه کادر بهداشتی-درمانی، اورژانس و دانشجویان بالینی شاغل در واحدهای درمان کرونا اجرائی شده است.

فراخوان جشنواره ملی عکاسی با موبایل ویژه کادر درمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با توجه به شیوع کروناویروس جدید در ایران و جانفشانی و ایثار کادر بهداشت و درمان کشور و لزوم فرهنگ سازی و تبلیغ و ترویج این ایثارگری ها در سطح جامعه، به پیشنهاد و همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران، جشنواره ملی عکاسی با موضوعات مرتبط با کروناویروس برگزار کرده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: جشنواره ملی عکاسی با عنوان «عهد جانانه» و با موضوعات مرتبط با بیماری کووید۱۹ ویژه کادر بهداشتی-درمانی، اورژانس و دانشجویان بالینی شاغل در واحدهای درمان کرونا به پیشنهاد و همت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برنامه ریزی و با حمایت و مشارکت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور اجرائی شده است.

کوروش عزیزی افزود: این جشنواره ملی و رقابتی در چند محور، از جمله «کرونا ویروس و مسوولیت های حرفه ای کادر درمان»، «حفظ روحیه و نشاط، تاب آوری و استقامت کادر درمانی در ایام شیوع کرونا ویروس جدید» طراحی شده است.

او ادامه داد: «کرونا ویروس و بهبود یافتگان» و نیز «کرونا ویروس و از خود گذشتگی های کادر درمان» هم دو محور دیگر این جشنواره سراسری است که علاقمندان می توانند در هر کدام از محورهای تعیین شده، اثر های خود را ارسال کنند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هدف از برگزاری این فستیوال کشوری را ارج دادن به خدمات نیروهای بهداشتی و درمانی کشور و مستندسازی و ماندگار کردن جلوه های ایثار و از خود گذشتگی زنان و مردان ایران زمین در مبارزه با کرونا ویروس جدید عنوان کرد.

عزیزی با دعوت از تمامی واجدین شرایط برای حضور در این رویداد فرهنگی و هنری، برای همه دست اندرکاران و مدافعان سلامت جامعه، آرزوی تندرستی و موفقیت کرد.

رئیس اداره کانون های مدیریت فرهنگی دانشگاه نیز گفت: علاقمندان می توانند تا پایان روز ۳۱ اردیبهشت سال جاری، حداکثر ۵ عکس که الزاما با دوربین تلفن همراه گرفته شده باشد را به آدرس پست الکترونیک art.culture.sums@gmail.com ارسال کنند.

مجتبی غضنفری جهرمی افزود: ارسال آثار با پیام رسان واتس آپ به شماره ۰۹۰۱۳۸۸۱۰۰۵ نیز امکان پذیر است، همچنین عکس های ارسالی از سوی واجدین شرایط باید بدون امضاء، واتر مارک، حک و یا حاشیه بوده و تمامی ضوابط شرعی، اخلاقی و قانونی در آنها رعایت شده باشد.

او از اهدای ۶۰ جایزه ۵ میلیون ریالی و نیز تندیس یادمان این فستیوال ملی به ۳ نفر اول این جشنواره خبر داد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار