جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

اعتراف مجرم سابقه‌دار به ۱۷ فقره سرقت در گرمسار

سرهنگ سیدعلی میراحمدی گفت: مجرم سابقه دار در بازجویی‌ها به ۱۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در گرمسار اعتراف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی اقدام اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گرمسار، فردی ۴۰ ساله به عنوان سارق محتویات داخل خودرو تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

او تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در بازجویی‌ها به ۱۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان گرمسار اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور وثیقه ۲ میلیارد ریالی روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان دامغان و با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق ردپای ۲ سارق سابقه‌دار به دست آمد.

میراحمدی به شناسایی کامل متهمان و دستگیری هر ۲ نفر در مخفیگاهشان اشاره و ابراز کرد: متهمان برابر ادله محکم و مستند پلیس به ۲۱ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در شهرستان دامغان اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از تکمیل پرونده و معرفی سارقان به مرجع قضایی خبر داد و با توصیه به عموم شهروندان گفت: برای پیشگیری و حفظ اموال خود نکات ایمنی و هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار