جانشین جدید فرماندهی انتظامی کردستان معرفی شد

طی حکمی، سرهنگ رسول برزویی به عنوان جانشین جدید فرمانده انتظامی استان کردستان معرفی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرمانده انتظامی استان کردستان  در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرماندهی انتظامی استان، گفت: اطاعت از خالق در خدمت به مخلوق است و خدمت به مردم، موهبت الهی و افتخار پلیس است و کارکنان نیروی انتظامی باید قدر این موهبت الهی را بدانند و با حل مشکلات مردم، رضایت آنان و همچنین رضایت خداوند متعال را کسب کنند.

سردار علی آزادی با بیان اینکه خدمت در نیروی انتظامی در پیشگاه خداوند دارای اجر بسیار است، به فرماندهان و توصیه کرد: با خدمتی صادقانه و همچنین رفتار و عملکردی مناسب، نماینده‌ای شایسته برای پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

او مقوله مدیریت را در کنار کارآمدی مجموعه انسانی مهم ارزیابی کرد و افزود: تخصص و جدیت نیروی انسانی منجر به پویایی هرچه بیشتر آن سازمان میشود که نیروی انتظامی نیز از این قاعده مستثنی نیست و تلاش مضاعف فرماندهان و کارکنان زیر مجموعه، رمز موفقیت در تمامی امور و ماموریت‌ها است.

در این مراسم سردار آزادی فرمانده انتظامی استان طی حکمی، سرهنگ رسول برزویی را به عنوان جانشین جدید فرمانده انتظامی استان معرفی و ضمن آرزوی موفقیت برای وی در مسوولیت جدید، از زحمات، تلاش‌ها و خدمت صادقانه چندین ساله سرهنگ عباس مسعودی در زمان تصدی وی در مسوولیت‌های قبلی در استان کردستان با اهدا لوح، قدردانی کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.