نمازی: خارج از قرارداد هیچ پولی به کی روش پرداخت نشد/ او پاداش خود را بین مربیان ایرانی تیم ملی تقسیم می‌کرد

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: فدراسیون خارج از قرارداد هیچ پولی را به کارلوس کی روش پرداخت نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید نمازی مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بحث پاداش‌های کارلوس کی روش بیان کرد: می‌خواهم به این موضوع که در روز‌های اخیر خیلی حاد شده و در رسانه‌های ایرانی به آن پرداخته می‌شود ورود کنم. می‌توانم بگویم خیلی از این مباحث اشتباه است. نزدیکی زیادی به کی روش داشتم و حدود سه سال و نیم کنار او کار کردم. به مسائل مالی که طبق قرارداد بین کارلوس و فدراسیون منعقد شده بود اشراف زیادی دارم.

او افزود: من رابط بین کی روش و فدراسیون بودم و او را در جلسات همراهی می‌کردم. پاداش‌هایی در قرارداد کی روش وجود داشت که او تا سنت و دلار آخرش را هم می‌خواست و این پول حقش بود. اما اینکه بگوییم خارج از قرارداد پول یا پاداش اضافه‌ای به کی روش پرداخت شده را به هیچ‌وجه قبول ندارم.

دستیار اسبق کی روش در تیم ملی ایران اظهار داشت: در مدتی که با او کار کردم هیچگاه چنین اتفاقی رخ نداد و آن را تکذیب می‌کنم. کی روش بار‌ها پاداش‌های خود را با دستیاران ایرانی اش به اشتراک می‌گذاشت. دستیاران خارجی او قرارداد جداگانه‌ای داشتند که در آن قرارداد‌ها پاداش‌هایی هم وجود داشت.

مربی تیم هیوستون دینامو آمریکا در ادامه تصریح کرد: در قرارداد ما به عنوان مربیان ایرانی تیم ملی پاداشی درج نشده بود، اما کی روش به دلیل حسن نیتی که داشت، پاداش‌های خود، دستیاران خارجی اش و بازیکنان را با اعضای ایرانی کادرفنی تیم ملی تقسیم می‌کرد. اجباری هم برای این کار نداشت، اما به هر حال من باید صادقانه و با صراحت درباره بحث پاداش‌های کی روش صحبت می‌کردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار