پاسخ نبی به سرپرستی اش در تیم ملی فوتبال ایران/ با بازگشت اسکوچیچ به تهران درباره ساختار این تیم تصمیم می‌گیریم

مهدی محمد نبی بحث قطعی شدن انتخاب خود به عنوان سرپرست جدید تیم ملی را به بازگشت دراگان اسکوچیچ به ایران موکول کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعات اخیر اخباری مطرح شد مبنی بر اینکه مهدی محمدنبی که به تازگی دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال شده قرار است بار دیگر در جایگاه سرپرستی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران هم فعالیت کند.

نبی در زمان سرمربیگری کارلوس کی روش در تیم ملی و در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا به صورت همزمان با دبیرکلی فدراسیون به عنوان سرپرست تیم ملی هم فعالیت می‌کرد و به نظر می‌رسد اکنون هم در آستانه برعهده گرفتن این سمت است.

محمدرضا ساکت در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات به صورت غیررسمی کار‌های مربوط به سرپرستی تیم ملی را انجام می‌داد و پس از انتخاب مارک ویلموتس بلژیکی هم رسما از سوی مهدی تاج به عنوان سرپرست تیم ملی منصوب شد. حال پس از نامه هفته گذشته نبی برای ارتباط گرفتن دراگان اسکوچیچ و دستیارانش با امید جمالی (مسئول امور بین الملل تیم ملی) و مهدی خراطی رئیس دپارتمان تیم‌های ملی و مدیر اجرایی تیم ملی به نظر می‌رسد ساکت به صورت عملی شغل سرپرستی تیم ملی را هم از دست داده است.


بیشتر بخوانید: مهرعلی، دستیار ویژه اقتصادی فدراسیون فوتبال شد


نبی درباره انتخاب خود به عنوان سرپرست جدید تیم ملی گفت: تیم ملی با سرمربیگری اسکوچیچ، حضور کریم باقری و وحید هاشمیان به عنوان مربیان ایرانی و تونی اوسنیک و ملادن زگانیر به عنوان دستیار و مربی دروازه بان ها، تا حدی شرایط مشخصی دارد، اما در حال کار کردن روی تشکیلات و سیستم این تیم هستیم. پس از بازگشت اسکوچیچ به ایران هم غالب تصمیم‌ها درباره ساختار تیم ملی بزرگسالان را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار