مالباختگان به سامانه "نما" مراجعه کنند

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: سامانه "نما"برای تعیین و تکلیف سریع و دقیق اموال و حذف تردد مضاعف مالباختگان، در بستر اینترنت راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ جواد شفیع زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به این که مالباختگان برای شناسایی اموال مسروقه خود به سامانه "نما" مراجعه کنند،گفت: این سامانه برای تعیین و تکلیف سریع و دقیق اموال و حذف تردد مضاعف مالباختگان، در بستر اینترنت راه اندازی شده است.
 
او افزود: به جهت رعایت حقوق شهروندی و راه اندازی سامانه موصوف، بستری فراهم شد تا مالباختگان برای شناسایی سریع اموال خود علاوه بر کاهش هزینه‌ها و موجبات رضایت از عملکرد پلیس از نمایشگاه مجازی پلیس آگاهی بازدید کنند.
 
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: شهروندان با مراجعه به سایت اینترنتی WWW.Police.Ir و ورود به قسمت اموال کشف شده، شماره سریال کالای مسروقه را وارد و شناسایی و پی گیری کنند.
 
 شفیع زاده بیان کرد: از آنجایی که این سامانه به صورت متمرکز بوده و شهروندان می‌توانند اموال مسروقه خود را در سامانه به صورت لحظه‌ای پی گیری کنند، ضروری است تا شهروندان حتما شماره سریال‌های تمامی اموال خود را لیست برداری کرده تا در هنگام سرقت و کشف آن توسط پلیس اموال خود را از این طریق شناسایی و تحویل بگیرند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.