بهبود راه‌های ارتباطی مانع از مهاجرت روستاییان می‌شود

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بهبود راه‌های ارتباطی مانع از مهاجرت روستاییان می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، خداداد مقبلی معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در آیین معارفه مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: اعتباراتی در نظر گرفته شده است و راه‌های روستایی توسعه می‌یابد.

او افزود: حوزه راهداری و حمل و نقل در تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، نقش مهمی دارد که در همین راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

مقبلی با تأکید بر نقش روستا‌ها به عنوان محور تولید در کشور اضافه کرد: باید با ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله بهبود راه‌های ارتباطی مانع از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها شد تا بتوان همچنان روستا‌ها را به عنوان مرکز تولید فعال نگاه داشت.

او با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دو وظیفه مهم نگهداری و ایمنی راه‌ها را بر عهده دارد ادامه داد: راه‌ها، سرمایه بزرگ ملی هستند که صیانت از آن بر عهده راهداران قرار داده شده است.

مقبلی گفت: در حوزه ایمنی راه‌ها نیز راهداران به عنوان سفیران ایمنی جاده‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند.

او فرهنگسازی در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک و رانندگی را از ضروریات حوزه ایمنی راه‌ها عنوان کرد و افزود: امکانات خوبی در استان‌ها در بحث آموزش پیش‌بینی شده و امید است بتوان با بهره‌گیری از ظرفیت دهیاری‌ها، بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها اقدامات بیشتری در این حوزه انجام داد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار